517889.jpg

Heih! Niin siis minun koirani nimi tosiaan on Ricky Martin, tiedoksi näin ja häntä kutsukaan Rikiksi. Toipuminen etenee tässä ja olen kyllä alkanut huomata selvän muutoksen Rikin käyttäytymisessä. Se ei murisi minulle enää niin herkästi ja paljon kuin ennen, hyvä juttu vaan (meille molemmille helpompaakin). Ei enää haku yhtä herkästi ja noin (rakastan hänen kovaa haukkuma ääntänsä <3 ) kaikki muut sanovat etteivät kestä sitä ääntä. Pieni paljastus: ulvomme joskus Rikin kanssa kilpaakin xD. Ja minä voitan aina x) Olemme Rikin kanssa molemmat kovin kova äänisiä. Ja nyt asiasta toiseen...

Tämä "chibi" Kumiko hahmoni alkaa jäädä näistä blogi kuvista vähitellen pois (yksi sarjis on ainakin vielä tulossa jossa se on). Mutta muuten alan siirtymään tähän (kuva tuossa oikealla ylhäällä) hahmoon, ihmisten mielestä se muistuttaa minua itseäni paljon, ainakin huomattavasti enemmän kuin tuo chibi Kumiko. Kello on jo aika paljon mutta tässä aijon piirtää vielä vaikka mitä... Kaikki piirtämisen into tuhkeaa kukkaan aina öisin x) Enkä tosiaan tiedä miksi...